Foodproff Catering on noor ettevõte, mille asutajateks ja visiitkaartideks on kokad – isa ja poeg. Omandanud kogemusi Tallinna parimates restoranides ja välismaal, pakuvad nii kohvikus kui ka cateringina ainult positiivselt meeldejäävaid maitseelamusi.
„Teeme seda, mida armastame ning anname endast parima, et kogu meie menüüd nautides jääks saatma eriline toon, mis kutsuks seda kõike taas kogema,“ ütleb Foodproffi tegevjuht Kert Johanson, lisades, et pakutavate teenuste hulgas on nii kohvipausid, suupistevalikud kui ka pulma- ja peomenüüd.
Menüü koostamisel lähtutakse alati kliendi soovidest ning ürituse eripärast. Paljud kliendid kasutavad võimalust valikust ise sobilik menüü kokku panna ning võimalusel täiendatakse sortimenti vastavalt kliendi soovile. Kuna tegemist väikese perefirmaga, lähtutakse nii pakkumise kui ka menüü koostamisel personaalselt kliendi soovidest ega pakuta masstoodangut.
Pidades Lindakivi Kultuurikeskuse ruumides kohvikut, on Foodproffi mugav tellida samasse kultuurikeskuse saalidesse ja ruumidesse. Koolituste ja vastuvõttude jaoks saab reserveerida terve maja, koolitusteks on võimalik rentida 256kohaline kontsertisaal ning vastuvõttudeks kasutada 210 m² tantsusaali. Samuti on võimalik sündmusi Foorproffi kaasabil korraldada 70-kohalises värviküllases kohvikus.
„Seltskonna suurus sõltub menüüst, aga optimaalne seltskonna suurus meie jaoks on 50-250 inimest. Võtame vastu tellimusi ka väiksematele seltskondadele, aga minimaalseks inimeste arvuks on vähemalt 10 inimest,“ sõnab Kert Johanson, lisades, et kõikidele meie käesti tellitud söökidele/jookidele on alati hinna sees ka serveerimiseks ja söömiseks vajalik inventar. Lisaks saab ettevõttelt rentida nõusid ja mööblit ning seda ka ilma toitlustust tellimata.
Foodproffi menüüst leiab meelitusi nii liha- kui kalaarmastaja ning selle koostamisel on leitud meelepärast erinevatest Euroopa köökidest. Eestlase menüüd on kaua juba mõjutanud Saksa köök ja viimasel enam kui 10 aastal kindlasti tugevasti ka Prantsuse ja Itaalia köök. Sama kehtib ka Foorproffi menüü puhul: klientidele pakutakse armsaks saanud toitusid, millele on lisatud tänapäevane ja omapoolne noot.
Käthe Lobe on Foodproffiga koostööd teinud aastast 2012, tellides neid nii enda isiklikele üritustele kui ka firma suurematele ja väiksematele sündmustele nagu firma juubel, jõuluvastuvõtt ning nõupidamised. Lisaks on nad teinud koostööd seltskonnatantsuõhtutel ning kontserdijärgsetel vastuvõttudel.
„Olen käinud ka nende kohvikus lõunatamas. Mulle meeldib, et tegu on väikefirmaga, kes on orienteeritud lõpplahenduse leidmisele. Nendega on väga kerge pidada läbirääkimisi ja siiani ei ole veel kordagi saanud eitavat vastust. Just viimaste jõulude ajal oli üks komplitseeritud vastuvõtt, kus lõpuks osalejate arv peaaegu kahekordistus ja kus veel vastuvõtu eelõhtul tegime menüüsse muudatusi. Kõik toimis ja vastuvõtt sai väga hea tagasiside. Ühena eelisteks toon kindlasti välja ka mõistliku hinna ja kvaliteedi suhte,“ räägib Käthe Lobe.
Nõmme Puhkebaasi ja Foodproffi koostöö sai hoo sisse 2013. aasta suvel, kui Foodproff puhkebaasi külastajatele toite käisid valmistamas. „Kõige esimest korda ei võtnudki nendega ühendust mina ise, vaid üks klient, kes oli Foodproffist väga heal arvamusel ja neid meile soovitas,“ meenutab Triin Kohv Nõmme Puhkebaasist, lisades, et täna pöördub ta kohe alati Foodproffi poole, kui toitlustajat tarvis on.
„Hindan nende professionaalsust, mis tähendab, et nad võtavad kohe ühendust, teevad kiiresti pakkumise, annavad nõu, pakuvad välja erinevaid lahendusi, kohanevad kohapeal olles kiiresti igasuguste oludega, saavad hakkama ka keeruliste klientidega, püüavad kliendile vastu tulla isegi siis, kui see neil endil elu veidi keeruliseks teeb ja muidugi, mis kõige olulisem – külastajatele maitsevad nende toidud. Ka hinnatase on igati paigas,“ loetleb Triin Kohv. Tema sõnul ei saa kahjuks kõigi toitlustajate kohta samasuguseid kiidusõnu öelda: ette on tulnud olukordi, kus e-kirjadele ei vastata või vastatakse põhjendusi esitamata eitavalt. „Õnneks tean, et Foodproffi peale võin alati kindel olla ja neid julgelt oma klientidele soovitada. Usun, et meie koostöö kestab veel väga kaua!“
Ladus koostöö toitlustuspakkujaga algab esimesest päringust, kust peaks ära märkima toimumise kuupäeva ja koha, inimeste ligikaudse arvu, mis laadi üritusega on tegemist, kas vajatakse teenindust ja mööblit. „Väga raske on konkreetset hinnapakkumist teha kirjale stiilis „palju maksab furšet pulma, 13 inimest, 3 tundi?“, sest see ei anna teenusepakkujale mingit olulist teavet,“ selgitab Kert Johanson.
Heaks koostööks peab leppima konkreetselt asjades kokku ega hakata neid vahetult enne üritust ootamatult muutma. Cateringiteenuse pakkujad võtavad küll asju varuga kaasa, aga sellest ei pruugi alati abi olla. Samuti vajab teenus üsna täpset logilistilist ja ajalist planeerimist ning suuremate muudatuste tegemiseks ei pruugi alati lisaaega jaguda.
„Ja alati ei saa võrrelda erinevate pakkumiste lõppsummat, sest nende sisu võib olla erinev. Seda nii pakutavate teenuste hulgas kui ka toidu kaalus,“ lisab Johanson. Pahatihti jääb klientidel toitlustuse tellimine ka viimasele minutile, mis ei ole kokkuvõttes hea ei kliendile ega teenusepakkujale.
Hoolimata eestlase tagasihoidlikust loomusest on Foodproff saanud klientidelt alati positiivset tagasisidet. Selle tõestuseks on ka see, et peaaegu igalt ürituselt on nad leidnud endale mõne uue kliendi. Peakoka jaoks on parimaks indikaatoriks aga alati tühjaks söödud taldrikud.
Artikli originaali leiad sekretar.ee leheküljelt.